კითხვა: – თუ სწორად გავიგე სიყვარულის პრაქტიკის რამდენიმე ვარიაცია არსებობს. ერთი არის, რომ ქუჩაში გამოხვიდე და უცხო ხალხის მიმართ განიცადო სიყვარული. მეორე არის რომ ყველა იმ მრავალი ათასი ადამიანის სია ჩამოწერო, ვინც ოდესმე შეგხვედრია ცხოვრებაში და ამ სიას ჩამოყვე ხოლმე. რა თქმა უნდა პირველი ვარიანტიც მნიშვნელოვნია, მაგრამ მეუფეები კონკრეტულ შემთხვევაში მოსწავლეებს ურჩევენ მეორე ვარიანტით აკეთონ. როგორც ჩანს ამ უკანასკნელში არის რაღაც დამატებითი ეფექტი, რომელიც არ არის პირველში. ეს რა ეფექტია?
პასუხი გიორგი(ოლმეკი): – საიდან მოიტანეთ, რომ მეუფეები ვინმეს ურჩევენ მეორე მეთოდს? სად ნახეთ ასეთი რამ? მე არსად დამიწერია რომ მეორე ჯობია პირველს და სხვაგან სად ნახეთ? ორივე ერთად სრულდება ორივე მეთოდი თუ მართლა გსურთ პრაქტიკა. არავითარი დამატებითი ეფექტი არ არის მეორეში, თუ გსურთ სიყვარულის გამოწვევა ორივეთი გამოიწვევთ.. თქვენი პრობლემა ის არის, რომ ასჯერ მეტს უკირკიტებთ – ვიდრე აპრაქტიკებთ..
ანონიმური მონაწილე:
კითხვა: – კი ბატონო, შეიძლება შეგაწყინეთ თავი. უბრალოდ თქვენ არასწორად გამიგეთ. შეკითხვა იმაში იყო, რომ თუ პირველი ვარიანტიც საკმარისია, მეორე ვარიანტს აღარ დაამატებდა მასწავლებელი. ესე გავიგე რომ მეორე ვარიანტში კიდევ რაღაც სხვა დამატებითი მექანიზმიც ერთვება, რომელიც პირველში არ არის ან ნაკლებად არის.
დისკუსია ამის შესახებ post